کد خبر: ۲۲۶۶۸
۱۲:۲۳ -۱۱ بهمن ۱۳۹۹
دولتشاهی، عضو هیات رئیسه اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران گفت: دریافت هرگونه وجهی به عنوان حق بیمه بابت حمل اثاث منزل در داخل شهر غیر قانونی و به نوعی کلاهبرداری است.

بیمه حمل اثاث منزل

نشان تجارت - حمیدرضا دولتشاهی که از برخی تخلفات شرکت‌های غیر مجاز باربری سخن می‌گفت، افزود: یکی از این تخلفات دریافت مبالغی از مردم بابت حق بیمه است در حالی که حمل اثاث در داخل شهر مشمول بیمه نیست و اگر خسارتی در زمان بارگیری و تخلیه وارد شد با توافق راننده و صاحب بار خسارت پرداخت می‌شود.

وی گفت: البته قانون بیمه برای بار خارج از شهر وجود دارد به این ترتیب که دولت مکلف کرده است همه خودرو‌هایی که باری میان شهر‌ها منتقل می‌کنند برای هر خودرو ۲۰ میلیون تومان روی بارنامه به عنوان بیمه صادر شود.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که پس چرا شما به عنوان اتحادیه بر این همه تخلف دفاتر غیر مجاز باربری نظارت نمی‌کنید؟ افزود: نیروی انتظامی باید به ما کمک کند و ما همین جا از سردار اشتری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی می‌خواهیم که ما را کمک کند تا بتوانیم با تخلفات شرکت‌های باربری غیر مجاز برخورد کنیم.

منبع: بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون