کد خبر: ۲۱۹۴۶
۲۰:۱۸ -۲۷ دی ۱۳۹۹
نام آیدین آغداشلو در ماه‌های اخیر با موج اتهامات سوء‌رفتار جنسی از طرف برخی شاگردان و اطرافیانش خبرساز شده بود.

تابلوی آیدین آغداشلو ۱۲.۵ میلیارد فروش رفت

نشان تجارت - داستان از آنجا شروع شد که در ابتدا سیزده زن در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز آیدین آغداشلو را به سوء‌رفتار جنسی در طول بیش از ۳۰ سال متهم کردند. اکثراً از شاگردان قدیمی و برخی از روزنامه‌نگاران فعال در حوزه‌ فرهنگ و هنر هستند.آقای آغداشلو اما درخواست مصاحبه ها را رد کرد و با قاطعیت هر گونه عمل خلاف را انکار نمود.

او در بیانیه‌ای کتبی برای روزنامه نیویورک تایمز نوشت: «اتهامات تعرض جنسی مطرح شده علیه من پر از اشتباهات فاحش، اظهارات نادرست و ساختگی است. صراحتاً می‌گویم که من همیشه سعی کرده‌ام با مردم با احترام و شرافت رفتار کنم و به کسی تعرض نکرده، به کسی آزار نرسانده‌ام و از کسی سوء‌استفاده نکرده‌ام، من انسان بی‌عیبی نیستم و اگر رفتارم باعث آزار و یا رنجش کسی شده، عمیقاً عذرخواهی می‌کنم.»

ماجرا به اینجا ختم نشد و لاله صبوری با انتشار توئیتی اتهامات علیه آیدین آغداشلو را تایید کرد!

اکنون بعد از گذشت ماه ها از این ماجرای جنجالی بدون هیچ واکنشی از طرف مسئولین حوزه هنری، خبر فروش میلیاردی تابلوی نقاشی این هنرمند ترند شده است.

در سیزدهمین حراج تهران، تابلویی از آیدین آغداشلو که ۱.۲ میلیارد تومان قیمت پایه‌ آن تخمین زده شده بود تا ۱۲.۵ میلیارد افزایش پیدا کرد و به فروش رسید. این تابلو رکورد ۱۲ دوره حراج تهران را شکست.

تابلوی آیدین آغداشلو ۱۲.۵ میلیارد فروش رفت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شراره
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
عجیبه که با این آدم هییییچ برخوردی نکردن !!! باید مثل امامی محاکمه و مجازات میشد ...
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون