کد خبر: ۲۱۸۸۸
۱۷:۲۳ -۲۶ دی ۱۳۹۹
انتشار تصاویر پوستر‌های خیابان انقلاب در شرایطی صورت می‌گیرد که پیشتر چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبری در برخی رسانه‌های خارجی منتشر شده بود.

پوسترهای جنجالی خیابان انقلاب

نشان تجارتعاملان پخش ‎"پوستر‌های خیابان انقلاب" افرادی بودند که با دریافت پنج میلیون تومان، پوستر‌ها را از دفتر فنی چاپ تحویل و سپس پخش و نصب کرده و آمر تمام مراحل را از طریق تلفن به آنان گفته است. آنان دیشب دستگیر شدند. فکر کرده بودند اقدامی موجه و حاکمیتی است، فریب خورده و انجام داده‌اند.

انتشار این تصاویر در شرایطی صورت می‌گیرد که پیشتر چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبری در برخی رسانه‌های خارجی منتشر شده بود.

چندی پیش نشریه آمریکایی نیوزویک با انتشار خبری مدعی شد که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به دلیل وخامت وضعیت جسمانی، قدرت و اداره امور را به فرزندش منتقل کرده است! پس از آن نیز شایعه دیگری با دستکاری تصویری از زیرنویس شبکه خبر توسط برنامه‌های ویرایش عکس (فوتوشاپ) منتشر شد که مجلس خبرگان درحال برگزاری جلسه فوری برای انتخاب جایگزین رهبر انقلاب است. موضوعی که هم توسط دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و هم توسط مسئولان شبکه خبر تکذیب شد. حتی برخی دیگر شایعه بیماری رهبر انقلاب را به نقل از آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری منتشر کردند که با تکذیب وی روبرو شد.

پس از انتشار چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبری ایشان در چند مراسم عمومی حاضر شدند. با این وجود همچنان درباره وضعیت جسمانی رهبری گمانه زنی‌هایی مطرح می‌شود.

منبع: نامه نیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون