کد خبر: ۲۱۳۳۸
۱۶:۱۸ -۱۶ دی ۱۳۹۹
رئیس اتاق اصناف ایران از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دیدار کرد.

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

نشان تجارت - سعید ممبینی درباره این نمایشگاه اظهار کرد: اقدام برگزارکنندگان این نمایشگاه و فعالان این حوزه که در آن شرکت کردند، آن هم در شرایط موجود، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: جایگاه صنعت چاپ و بسته بندی در امور اقتصادی حیاتی و مهم است. به طوری که بسیاری از کالاهای با کیفیت به علت ضعف در بسته بندی، موفقیت بالایی در فروش و صادارت ندارند.

بنابراین امیدواریم این نمایشگاه در تبادلات تجاری و نیز تبادل تجربیات و دانش اعضای این صنف به یکدیگر موثر بوده و در نهایت شاهد تقویت صادرات و افزایش ارز آوری باشیم.

ضمن این که مصرف کنندگان داخلی نیز امروز اهمیت بیشتری به بسته بندی می دهند و به عبارت دیگر، ارتقای بسته بندی به بهبود بازار داخلی و خارجی کمک خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: بازدیدی از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی انجام شد تا علاوه بر صحبت رو در رو با فعالان این حوزه، باری دیگر از نزدیک چالش ها و ظرفیت های این صنوف بررسی شود. بر این اساس، مقرر شد جلسه ای با روسای اتحادیه های چاپخانه‌داران، کلیشه و لیتوگرافان و صحافان داشته باشیم تا به جمع بندی در خصوص راه کارها و روش های موثر ارتقای این صنوف برسیم.

منبع: اتاق اصناف ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون