کد خبر: ۲۰۷۲۲
۱۷:۳۵ -۰۵ دی ۱۳۹۹
نوسان روزانه قیمت سه ارز معتبر، دلار، پوند و یورو در هفته گذشته نشان می‌دهد کرانه نوسان‌ها کمتر از هزار تومان و این از آرامش نسبی بازار ارز در هفته گذشته خبر می‌دهد.

کاهش قیمت دلار

نشان تجارت - بازار ارز در حالی هفته خود را آغاز کرد که در روز اول آن نرخ هر دلار امریکا ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان بود. در روز یکشنبه نرخ هر دلار آمریکا به کمترین قیمت هفته خود رسید و با ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان در بازار دست به دست شد. این روند با شیب افزایشی ملایم تا پایان هفته ادامه یافت و نهایتا در آخرین ساعات روز پنجشنبه قیمت هر دلار آمریکا به ۲۵ هزار و ۹۶۰ تومان رسید.

یورو نیز هفته را با ۳۱ هزار و ۴۰۱ تومان آغاز کرد، اما در روز سه شنبه به کمترین قیمت هفته خود یعنی ۳۰ هزار و ۶۵۰ تومان رسید. بالاترین قیمت هفته ۳۱ هزار و ۶۰۱ تومان بود که در روز اول هفته برای ساعاتی رقم خورد. نهایتا یورو هفته را قیمت ۳۱ هزار و ۵۵۷ تومان به پایان رساند.

پوند انگلیس هفته را با قیمت ۳۴ هزار و ۴۰۲ تومان آغاز کرد. روز یکشنبه بالاترین قیمت هفته پوند رقم خورد و ارزش آن به ۳۴ هزار و ۸۷۸ تومان رسید. کمترین قیمت هفته هر پوند انگلیس نیز در میانه هفته با قیمت ۳۳ هزار و ۸۹۸ تومانی به ثبت رسید. پوند انگلیس هفته را با نرخ ۳۴ هزار و ۵۷۶ تومانی به پایان رساند.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون