کد خبر: ۲۰۵۳۳
۲۱:۲۳ -۳۰ آذر ۱۳۹۹
محمود فکری چندی پیش در جلساتی که با بازیکنان داشته از آن‌ها خواسته فعالیت و حضور خود را در فضای مجازی کم کنند و بیشتر به فکر حضور مثرثمر در تمرین و مسابقه باشند.

با قانون جدید محمود فکری آشنا شوید

نشان تجارت - محمود فکری چندی پیش در جلساتی که با بازیکنان داشته از آن‌ها خواسته فعالیت و حضور خود را در فضای مجازی کم کنند و بیشتر به فکر حضور مثرثمر در تمرین و مسابقه باشند.

بعد از تذکر محمود فکری این حضور و پست‌ها کمرنگ شد، اما شکست پرسپولیس در بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا موجب شد برخی از بازیکنان استقلال دوباره به سراغ اینستاگرام بروند و برای پرسپولیسی‌ها کری بخوانند که سرمربی استقلال خیلی زود متوجه این موضوع شد و از شاگردانش خواست این پست‌ها را پاک کنند.

سرمربی استقلال در این باره می‌گوید: «وقتی این مسئله را شنیدم درخواست کردم به این بازیکنان بگویند استوری‌های‌شان را پاک کنند. اینجا استقلال است و همه باید براساس مکتب استقلال، مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی رفتار کنند. بازیکن استقلال باید به فکر تیم خودش باشد و حرفش را در زمین بزند. ما باید ابتدا برای موفقیت تیم خودمان تلاش کنیم، به همین خاطر به بازیکنان تذکر دادم. چه معنی دارد یک بازی را می‌بریم سریع پست می‌گذارند. آیا قهرمان شده‌ایم؟! آیا برای هوادار کاری کرده‌ایم؟!»

سرمربی استقلال بر این عقیده است یکی از دلایلی که موجب شده استقلال در سال‌های اخیر موفق به کسب جام نشود مسایل حاشیه‌ای و عدم همدلی بین اعضای تیم بوده؛ به باور او صحبت استقلالی‌ها در فضای مجازی آن‌ها را از فضای واقعی دور کرده در حالی که حل کردن مشکلات در فضای حقیقی به مراتب به سود استقلال است تا گلایه‌ها در فضای مجازی مطرح شود. محمود فکری بار‌ها و بار‌ها این موضوع را در تمرین به شاگردانش متذکر شده اگر مشکلی هم هست باید درون خانوادگی مطرح و حل شود و طرح مشکلات در فضای مجازی نه تنها به رفع مشکلات کمک نمی‌کند، بلکه همه را متوجه مشکلات داخلی استقلال می‌کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
کار درستی بود.
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون