کد خبر: ۲۰۴۰۲
۲۳:۱۶ -۲۷ آذر ۱۳۹۹
علیرضابیگی در اظهارنظری عجیب گفت: برای تکمیل آزادراه اورمیه به تبریز باید منتظر احمدی‌نژاد باشیم.

نماینده تبریز: دولت آقای روحانی این کاره نیست، منتظر احمدی‌نژاد هستیم!

نشان تجارت - احمد علیرضابیگی؛ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف اتمام آزادراه تبریز- اورمیه گفت: با توجه به اینکه دولت آقای روحانی با کمبود بودجه مواجه است به همین دلیل اغلب پروژ‌های عمرانی نیمه تمام رها شده اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش زیادی از این آزادراه ساخته شده است. در بخشی از قطعه ۳ باید تونل احداث شود که متاسفانه دولت آقای روحانی این کاره نیست و برای تکمیل این پروژه که نیازمند احداث تونل است منتظر احمدی نژاد هستیم.

آزادراه تبریز – اورمیه در شش قطعه و به طول ۱۶۰ کیلومتر اجرا می‌شود؛ که از قطعات یک، دو و چهار این محور مواصلاتی بهره برداری شده و با توجه به احداث تونل رفت و برگشت در بخشی از قطعه سه، این قطعه نیز بنابر اعلام پیمانکار، تا پایان سال ۱۴۰۰ زیر بار ترافیک می‌رود.

آزادراه ۱۲۵ کیلومتری تبریز- اورمیه در صورت افتتاح و بهره برداری کامل، خواهد توانست علاوه بر کاهش بیش از ۱۰ کیلومتری فاصله بین ۲ مرکز استان و شهر تاثیرگذار در شمال غرب کشور، بستر ساز رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه شمال غرب و توسعه صنعت گردشگری در مناطق پیرامونی دریاچه ارومیه شود.

منبع: دیده بان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون