کد خبر: ۲۰۳۱۷
۱۵:۰۴ -۲۵ آذر ۱۳۹۹
بازی‌های ویدئویی به یکی از صنعت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است و بیش از ۴۰ درصد سهم درآمدی این صنعت به بازی‌های موبایل تعلق دارد. در این میان خبر خوشحال کننده برای بازی‌سازان و دانشجویان علاقمند به تولید بازی در ایران، برگزاری دومین رویداد کژوال کمپ است.

بازی کژوال کمپ

نشان تجارت - بازی‌های ویدئویی به یکی از صنعت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است و بیش از ۴۰ درصد سهم درآمدی این صنعت به بازی‌های موبایل تعلق دارد. در این میان خبر خوشحال کننده برای بازی‌سازان و دانشجویان علاقمند به تولید بازی در ایران، برگزاری دومین رویداد کژوال کمپ می‌باشد. رویدادی که هدف از برگزاری آن، ارتقای صنعت بازی سازی موبایلی در ایران است.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهیج می‌توانند تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام کنند. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق سایت رویداد به آدرس casualcamp.ir و یا از طریق #کژوال_کمپ در فضای شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید.

این رویداد که برای دومین بار برگزار می‌شود از تاریخ ۲۲ شهریورماه با برگزاری مراسم آنلاین افتتاحیه آغاز شده است و حالا علاقمندان این حوزه، برای ثبت نام تا پانزدهم مهرماه سال جاری فرصت دارند تا شانس خود را برای قرار گرفتن در بین نفرات برتر محک بزنند.

جوایز دومین رویداد کژوال کمپ
در این دور از رویداد کژوال کمپ در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است که تیم برگزیده مبلغ شصت میلیون تومان دریافت میکند و به تیم‌های دوم و سوم نیز به ترتیب ۵۰ و ۴۰ میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد.

دومین رویداد در حالی آغاز شده است که پیشتر در کژوال کمپ اول، با رقابت ۲۲۸ نفر شرکت کننده، در نهایت ۲۱ بازی کژوال پس از تیم‌سازی شرکت‌کنندگان به مرحله تولید رسید. در این میان، «بازی تخته باز» از استودیوی آرمیک برگزیده کژوال کمپ اول شد و از بهمن ۹۶ تاکنون توانسته به بیش از ۱۰۰ هزار کاربر در بازار برسد و طی دو سال اخیر میان پرفروش‌های صنعت بازی موبایلی به جایگاه مقبولی دست یابد.

حامیان دومین رویداد کژوال کمپ
حامیان دومین رویداد کژوال کمپ علاوه بر بازار، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)، آواگیمز و انستیتو ملی بازی‌سازی، چند استودیوی بازی‌سازی مطرح از جمله پاییزان، Quiz Of Kings، مدریک، تتراپازل و نردبان اندیشه فردا هستند که در تامین جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی رویداد و ارایه‌ی محتوا‌های آموزشی مشارکت خواهند داشت.

ثبت نام تا ۱۵ مهر
تا پانزدهم مهرماه ۹۹ علاقمندان ضمن ثبت نام در این رویداد، شرایط پیش رویداد را هم تجربه می‌کنند و تیم برگزیده کژوالکمپ قبلی (استودیوی آرمیک) در کنار سایر استودیو‌های مطرح بازی‌سازی به بیان تجربه در صنعت بازی‌سازی می‌پردازند. شرکت‌کنندگان در این مرحله وارد محیط آنلاین «دیسکورد» شده و به صورت آنلاین با یکدیگر شبکه سازی کرده، به تیم‌سازی می‌پردازند.

۱۵ مهر تا ۱۵ آبان
بعد از تیم‌سازی، تیم‌ها این فرصت را پیدا می‌کنند تا در کارگاه‌های روزانه در حوزه بازی شرکت کنند و از افراد فعال در صنعت بازی موبایلی تجربه‌های دست اول در زمینه‌ی تولید، مدیریت، مسائل فنی و هنری بازی موبایلی به دست آورند.

۱۵ آبان تا ۳۰ آذر
در این بازه‌ی زمانی، تیم‌های شرکت‌کننده وارد ساخت و توسعه‌ی بازی خواهند شد. تیم‌ها در چهار بخش طراحی بازی، فنی، هنری و تولید از گروه منتور‌ها مشاوره می‌گیرند و در طول بازه‌های زمانی، محصول روبه تکامل خود را برای منتور‌ها ارایه می‌کنند تا از قرار گرفتن در مسیر درست تولید اطمینان یابند.

اختتامیه
در بهمن ماه اختتامیه کژوال کمپ با اهدای جوایز به بازی‌سازان برگزیده برگزار خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون