کد خبر: ۲۰۲۸۱
۱۵:۰۸ -۲۴ آذر ۱۳۹۹
آنچه که فولاد را تبدیل به یکی از جذابترین تیم‌های لیگ کرده نه تنها کادر مربیگری که جوان‌های درخشانی است که می‌توانند خاطره نسل طلایی این باشگاه را زنده کنند.

برادران لیگ برتری فولاد

برادران لیگ برتری فولاد

برادران لیگ برتری فولاد

نشان تجارت -  فولاد موفق شد برابر سایپا با سه گل پیروز شود تا سریال تساوی‌های این تیم به پایان برسد، اما این دیدار یک زوج جالب را در دل خود داشت، سعادت (صالح) و صابر حردانی که توانستند ستاره باشند وبا پیراهن فولاد در آسمان لیگ برتر بدرخشند.

صابر و سعادت حردانی دو اسمی که بیرون از خوزستان همه را به اشتباه می‌اندازند و قصه‌ای تقریبا مشابه برای ورود به تیم بزرگسالان داشته‌اند. صابر متولد ۷۵ فوتبالش را از رامهرمز شروع کرد و در تیم‌های نیرو، مهرگان و شاهین رامهرمز عضویت داشت تا اینکه توسط نبی احمد پور به تیم جوانان فولاد راه یافت و پس از آن تیم امید تا اینکه توسط اسکوچیچ به تمرینات بزرگسالان اضافه شد و در زمان نعیم سعداوی اولین دقایق فوتبالش را در لیگ برتر تجربه کرد.

وی تاکنون ۴ گل در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده و پاس گلی که در دیدار برابر سایپا داد، هفتمین پاس گلش به حساب می‌آمد تا این بازیکن سرعتی که غالباً به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌آید تا با استفاده از سرعت و تکنیکش خط دفاع حریف را آزار دهد، تعویض طلایی نکونام برای پرگل‌تر کردن برد لقب بگیرد.
سعادت (صالح) که متولد ۷۷ است نیز در شاهین رامهرمز عضویت داشت و توسط حمید نادریان به تیم امید فولاد معرفی شد و در ابتدای فصل قبل توانست با نظر نکونام، راهی تیم بزرگسالان شود و خیلی زود در هفته اول برای تیمش به میدان برود تا نخستین تجربه لیگ‌برتری خود را با نکونام تجربه کند، او در هفته دوم و در تهران توانست با ارسالی دقیق از سمت راست، باعث گل فولاد در دقیقه ۹۶ برابر استقلال استراماچونی باشد.

او در بازی قبل برابرسایپا از خوب‌های تیمش بود و توانست مزد عملکرد درخشانش را با ادامه حضور در سمت راست خط دفاعی مقابل سایپا بگیرد. سعادت که در دفاع خستگی ناپذیر و پر قدرت بود، توانست در دقیقه ۸۷ پاس پاتوسی را با یک ضربه محکم تبدیل به گل کند تا اولین گلش را در لیگ برتر به ثمر برساند.

این دو برادر رامهرمزی قطعا می‌توانند همچنان بدرخشند و عصای دست فولاد و نکونام در مواقع لازم بشوند، البته فوتبال با این گل و پاس گل تمام نمی‌شود و ادامه دارد، هر روز روز جدیدی است و اگر می‌خواهند در فوتبال ایران ماندگار شوند باید این بازی را فراموش کنند و برای ادامه لیگ بجنگند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون