کد خبر: ۲۰۱۱۲
۱۳:۴۶ -۱۹ آذر ۱۳۹۹
ایفای نقش منطقه آزاد چابهار در مسئولیت اجتماعی جهت توسعه فضاهای آموزشی؛
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود جهت توسعه فضاهای آموزشی با مشارکت ظرفیت بخش‌های دولتی، مؤسسات مردم‌نهاد و خیرین مدرسه‌ساز به‌زودی دبستان شش کلاسه امید ایران در روستای رگیتی دهستان پیرسهراب بخش مرکزی شهرستان چابهار را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

نشان تجارت - طاهره شهرکی افزود: این دبستان با متراژ ۵۴۰ مترمربع با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان‌وبلوچستان، موسسه خیریه دست یاری به دشتیاری، موسسه مهر ماندگار و جمعی از خیرین مدرسه مدرسه‌ساز خارج از کشور ساخته‌شده است.

شهرکی تصریح کرد: این دبستان ازجمله مدارسی است که در فهرست مدارس در دست احداث جهادگر شهید حسین علیمرادی در نقاط محروم گنجانده‌شده بود که کار ساخت آن از سال ۹۷ آغاز شد و با بهره‌برداری آن ۲۵۰ نفر دانش‌آموز از این فضای آموزشی استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این دبستان علاوه بر کلاس‌های درس، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و دفتر ویژه کادر آموزشی به‌صورت مستقل پیش‌بینی‌شده است.

گفتنی است؛ سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در بخش‌های توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی، توسعه، تجهیز و تأمین بخش بهداشت و درمان و همچنین توانمندسازی جوامع محلی در شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری اهتمام ویژه‌ای ورزیده است.

منبع: فرینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون