کد خبر: ۲۰۰۰۹
۱۳:۲۴ -۱۶ آذر ۱۳۹۹
امام جمعه شهرستان قشم مطرح کرد؛
نایب رییس اول و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با امام جمعه شهرستان قشم دیدار و گفتگو کردند.

نشان تجارت - امام‌جمعه شهرستان قشم در این جلسه گفت: بازدیدهای دوره نمایندگان از نقاط مختلف کشور به‌ویژه مناطق آزاد موجب آشنایی بیشتر آن‌ها با موانع موجود در مسیر پیشرفت این مناطق شده و می‌تواند به حل مشکلات موجود کمک کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم ادامه داد: طی سال‌های گذشته به‌ویژه در دوران مدیریت مهندس مومنی فعالیت‌های خوبی درزمینه های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های زیربنایی، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و فرهنگی در منطقه آزاد قشم اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: جزیره قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جلسه خلیج‌فارس، ویژگی‌های خاص خود را دارا است و نگاه جامع مدیران منطقه آزاد توانسته است توسعه را در بخش‌های مختلف با کمترین حاشیه و بیشترین همراهی جوامع محلی ایجاد کند.

امام‌جمعه شهرستان قشم یا اشاره به برخی ناهماهنگی‌ها که موجب کند شدن روند فعالیت‌های منطقه آزاد قشم شده است، تصریح کرد: با یک مدیریت واحد و همکاری و هماهنگی کامل میان دستگاه‌های مختلف می‌توانیم مانع بروز بسیاری از مشکلات و تبعات منفی آن‌ها برای جزیره شویم.

حجت‌الاسلام تارم افزود: طی ماه‌های گذشته برخی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ناگهانی موجب ایجاد برخی مشکلات را برای بازرگانان و تجار منطقه آزاد قشم کرده بود، که با رایزنی‌ها و مذاکرات مدیرعامل محترم منطقه آزاد قشم امروز تا حدودی این موانع مرتفع شده است.

وی گفت: منطقه آزاد قشم باوجود تمامی مشکلات و موانعی که با آن‌ها مواجه است، تاکنون توانسته خدمات شایان توجهی را به ساکنان، فعالان اقتصادی و بازرگانی و گردشگران ارایه کند که نتیجه آن افزایش کیفیت زندگی در نقاط مختلف جزیره است.

امام‌جمعه شهرستان قشم در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته توسط منطقه آزاد قشم طی سال‌های گذشته تنها معطوف به شهر قشم نبوده و تمامی نقاط این جزیره از فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی انجام‌شده توسط منطقه آزاد قشم بهره‌مند شده‌اند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار با اشاره به ارتباط خوب شکل‌گرفته میان مجموعه سازمان منطقه آزاد و امام‌جمعه شهرستان قشم، اظهار کرد: بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با ارتباط نزدیک و همکاری خوب دفتر و شخص امام‌جمعه معزز قشم اجرایی شده است.

حمیدرضا مومنی ادامه داد: امام‌جمعه شهرستان قشم یکی از مهم‌ترین حامیان فعالیت‌های عمرانی، زیرساختی و به‌ویژه توسعه گردشگری در جزیره است و توصیه‌ها و پیشنهاد‌های ایشان راهگشای بسیاری از مسایل است.

مومنی افزود: با برخی تغییرات در ساختارهای موجود، امکان هم‌افزایی بیشتر و بهبود شرایط جهت انجام مأموریت‌های منطقه آزاد فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: اجرای تصمیمات کارشناسی با کمترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان، اثرات مثبتی برای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در جزیره خواهد داشت و نتیجه آن افزایش کیفیت ساکنان جزیره خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون