کد خبر: ۱۹۴۴۴
۱۹:۵۳ -۱۲ شهريور ۱۳۹۹
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت:
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، گفت: ۴٠ طرح ملی در دست اقدام است که با راه اندازی این پروژه‌ها ، زمینه اشتغالزایی و تولید نیز فراهم می‌شود.

نشان تجارت - برات قبادیان معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صمت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، گفت: در راستای نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید ۴٠ طرح ملی در دست اقدام است که با راه اندازی این پروژه‌ها علاوه بر شکوفا شدن اقتصاد ، زمینه اشتغالزایی و تولید نیز فراهم می‌شود.

او افزود: تحریم‌ها و کرونا مشکلات کشور را مضاعف کرده است، در شرایط موجود همدلی و وحدت بین نیرو‌های دلسوز نظام، کار را برای خدمات رسانی آسان‌تر می‌کند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، اظهار کرد: تامین برخی کالا‌های اساسی مردم بر عهده این سازمان است، مسئولان این وزارت تلاش کرده در این راستا کمبودی در کشور وجود نداشته باشد.

او بیان داشت: راه اندازی اولین شهرک صنعتی ایلام در سال ۷۲ نشان می‌دهد خدمات و کار‌های بزرگ در عمر نظام جمهوری اسلامی در این استان انجام شده است.
صادر کردن بنزین از ایران به ونزوئلا نشان از قدرت ایران در منطقه است

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در این دیدار گفت: در کنار شرایط تهدید فرصت‌هایی هم وجود دارد که می‌توان این تهدید‌ها را تغییر و خنثی کرد و این امر مهم با وحدت به وجود خواهد آمد.

او افزود: صادر کردن بنزین از ایران با فشار و تهدید آمریکا به کشور ونزوئلا نشان از قدرت ایران در منطقه است و استکبار به این موضوع پی برده که با تحریم راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه ایلام، اظهار کرد: در گذشته نگاه مسئولان این بود که مشکلات کشور خارج از مرز‌ها حل می‌شود که با راهنمود‌های مقام معظم رهبری این تفکر تغییر کرد و به این سبب به سمت آبادانی و توسعه پیش خواهیم رفت.

حل مشکلات با عزم جهادی

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: این استان به واسطه جنگ دفاع مقدس، ۸ سال از پیشرفت و توسعه عقب مانده است ، توجه و حل این مشکل نیازمند عزم جهادی است.

او بیان کرد: شناسایی معادن استان و استخراج محصولات پایین دستی علاوه بر اشتغالزایی سبب توسعه کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: محصولات پایین دستی پتروشیمی نیازمند راه اندازی است و به شهر‌های دیگر صادر شود و این موضوع سبب تحول بسیاری در استان خواهد شد؛ معرفی ظرفیت ایلام برای تولید کننده سبب جذب سرمایه گذاران خواهد شد و باید این موضوع تقویت شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون