کد خبر: ۱۹۳۱۳
۱۲:۴۶ -۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نمایش جیرجیرک به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی و تهیه کنندگی مهدی غلامی سرخه در تماشاخانه سپند به روی صحنه می رود.
نشان تجارت - به گزارش روابط عمومی؛ نمایش "جیرجیرک: نسخه پاراجانف" به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی و تهیه کنندگی مهدی غلامی سرخه از روز جمعه دهم مردادماه در تماشاخانه سپند به روی صحنه می رود.
در این اثر نمایشی(به ترتیب حروف الفبا) شکیبا آدینه، پویا امینی، پرهام امینی، ایمان اصفهانی، ویدا جوان، رها حاجی زینل، پرستو حمیدی، ستایش رجایی نیا، پردیس زارع، نازنین صلح جو، دانیال عبادی، رازیما میرزایی، پریسا محسنی، حمیدرضا نعیمی و سیدجواد یحیوی به ایفای نقش می پردازند‌.
از دیگر عوامل جیرجیرکی می توان به مشاور کارگردان: مازیار فکری ارشاد، دستیار کارگردان: پریسا محسنی، طراح حرکت: رازیما میرزایی، طراح گریم: زهرا عادلخانی، طراح صحنه: شهاب شریفی، گرافیک: مهدی رایگانی، طراح زیورآلات: فرناز یحیی پور و عکاس: رامتین جهانبانی اشاره کرد‌.
مهدی غلامی سرخه، تهیه کننده نمایش جیرجیرک در مورد این اجرا بیان کرد: روزهایی را پشت سر می گذاریم که بسیاری از ما حال دلمان خوب نیست و دلیل این اتفاق بیماری است به اسم کرونا؛ گروه تئاتر دیگر با شعار ما کرونا را شکست می دهیم در کنارهم نمایش "جیرجیرک: نسخه پاراجانف" را تولید کرده اند تا همه ی ما با حال و انرژی بیشتر برای شکست این بیماری تلاش کنیم.
این نمایش از روز جمعه دهم مرداد ماه، همه روزه غیر از شنبه ها، ساعت ۲۱ در تماشاخانه سپند واقع در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، خیابان سپند به روی صحنه می رود.
علاقمندان جهت تماشای این اثر می توانند جهت رزرو بلیط به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه سپند مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است، به جهت حفظ سلامتی هموطنانمان، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی اجباری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون