کد خبر: ۷۲۹۴
۱۴:۱۹ -۰۹ مرداد ۱۳۹۶
مدافع تراکتورسازی از هواداران تیم خود خواست روز بازی با پرسپولیس به ورزشگاه یادگار بروند و به حمایت از سرخپوشان تبریزی بپردازند.
ورزش و جوانمحمد ایرانپوریان درباره حضورش در جمع کاندیداهای مراسم بهترین های فصل شانزدهم لیگ برتر، شرایط تراکتورسازی، دیدار با پرسپولیس، حضور احتمالی اش در پست دفاع وسط و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 


حضورم در بین کاندیداها به نمایندگی از تراکتور بود
خوشحالم که نامم در بین کاندیداهای بهترین مدافع لیگ برتر قرار گرفت؛ در فصل گذشته با وجود مشکلات زیادی که تراکتورسازی داشت واقعا همه بچه ها زحمت کشیدند و اجازه ندادند تیم به حاشیه برود. بی تردید من نماینده تراکتورسازی در جمع 3 مدافع برتر لیگ بودم. 

 


به سیدجلال حسینی تبریک می گویم
به سید جلال حسینی تبریک می گویم؛ واقعا حق او بود جایزه بهترین مدافع لیگ برتر را بگیرد. حسینی همیشه در میان بهترین ها بوده و سال گذشته نیز هم در بحث ملی و هم در بحث باشگاهی عالی کار کرد. خودم هم هرگز از اینکه بهترین نشدم، ناراحت نیستم چون اعتقاد دارم حق سیدجلال بهترین شدن بود.

 


مقابل استقلال خوزستان دو بدشانسی آوردیم
شرایط تراکتورسازی خوب است. ما در بازی اول دو بدشانسی بزرگ آوردیم. اول اینکه بازی یک طرفه خود را باختیم. واقعا حق مان شکست در این بازی نبود و با بدشانسی مسابقه را واگذار کردیم. بدشانسی دوم هم مصدومیت دوباره سینا عشوری بود. امیدوارم مشکل عشوری جدی نباشد و بتواند تیم را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.

 


هدفم موفقیت تراکتور است
حضورم در پست دفاع وسط با نظر گل محمدی صورت گرفت و من نیز اعتراضی به این موضوع ندارم. هدف من به عنوان بازیکن تراکتورسازی کمک کردن به تیم است و قطعا نهایت تلاشم را به کار خواهم بست در هر پستی باشم، مثمرثمر ظاهر شوم.

 


آقا یحیی بخواهد، مدافع وسط می شوم
امیدوارم سینا عشوری به بازی با پرسپولیس برسد. با توجه به اینکه عشوری مقابل استقلال خوزستان هم دفاع وسط بود اگر نباشد، مشکلات مان بیشتر می شود. با این حال اگر سینا به پرسپولیس نرسد و نظر آقا یحیی این باشد که من مدافع وسط بازی کنم، از هیچ کوششی برای موفقیت تیمم دریغ نخواهم کرد.

 


برای 3 امتیاز به مصاف پرسپولیس می رویم
بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس همواره جذاب و دیدنی بوده است. با اینکه تیم ما در این فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و بسیارجوان تر شده ایم، اما بی تردید برای پیروزی به مصاف پرسپولیس می رویم. ما میزبان هستیم و هر کاری خواهیم کرد تا 3 امتیاز این مسابقه را بگیریم. امیدوارم به هدفمان برسیم.

 


روی حمایت هواداران حساب کرده ایم
روی حمایت هواداران در بازی با پرسپولیس حساب ویژه ای باز کرده ایم. از همه هواداران می خواهم روز پنجشنبه به ورزشگاه بیایند و تیم را مورد حمایت قرار دهند تا با روحیه بهتری به زمین برویم.

منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون