کد خبر: ۷۲۸۷
۱۴:۰۳ -۰۹ مرداد ۱۳۹۶
ادین ژکو، مهاجم رم به تمجید از خریدهای جدید باشگاهش پرداخت ولی مدعی شد که مطمئن نیست فاصله در صدر جدول کوتاه تر شده باشد.
ورزش و جوانژکو بامداد امروز در مقابل یووه به میدان رفت و تک گل رم را در تساوی 1-1 مقابل این تیم به ثمر رساند. رم بازیکنان با کیفیت زیادی از جمله کولاروف، هم تیمی سابق ژکو در منچسترسیتی را جذب کرده و حال ژکو به تمجید از این خریدها پرداخت.او گفت:" من و کولاروف به خوبی هم را می‌شناسیم. او پاس های زیادی برای من در لیگ برتر ارسال کرده بود. او بازیکنی قدرتمند است که به رم کمک زیادی خواهد کرد و خوشحالم که اینجاست. او خیلی قدرتمند است و به خوبی می‌داند چرا رم او را خریده. کیفیت بالایی دارد، هنوز جوان است و می‌تواند یاد بگیرد و پیشرفت کند."

 

ژکو راجع به بازی دوستانه شب گذشته گفت: " این هم یکی از بازی های پیش فصل بود بنابراین نمی‌دانم می‌توان چقدر از آن برداشت کرد. یووه همچنان تیم قدرتمند سری آ است و دیگر تیم ها هم بازیکنان زیادی خریده اند ولی فکر می‌کنم امسال سری آ بهتر باشد. ما خوب کار کردیم و در تمریناتمان نیز در آمریکا خوب ظاهر شدیم. فقط باید خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم."

منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون