کد خبر: ۱۹۵۷۸
۱۳:۴۲ -۲۲ مهر ۱۳۹۹
مجموعه داستان "سندرم پای بی‌قرار" نخستین اثر تالیفی مریم شیرازی در هشتاد و هشت صفحه و با طراحی جلد مهدی حسین پور در اختیار خوانندگان قرار گرفت.

نشان تجارت - مجموعه شامل بیست و دو داستان کوتاه است و نویسنده دانش و توانایی خود را در ژانرهای مختلف محک زده و تلاش کرده انواع تکنیک‌ها را به کار ببرد و مجموعه‌ی متنوعی به خوانندگان ارائه کند. او گاهی مخاطب را در جهان‌های وهمی غرق و گاهی با نمایش واقعیت‌های تکان‌دهنده شوکه می‌کند، می‌گریاند، می‌خنداند، به گذشته‌های دور می‌برد، به زمان حال برمی‌گرداند و در بیشتر موارد نتیجه‌گیری را به آن‌ها می‌سپارد.

نویسنده دغدغه‌ی مسائل اجتماعی دارد و سعی کرده با پرداختی نو و در قالب فرم‌های تازه و متفاوت به آن‌ها بپردازد.

برخی از داستان‌های او، از جمله "جای خالی" و "زنی با دمی به شکل طاووس"، به مرحله‌ی نهایی مسابقه‌های داستان‌نویسی راه پیدا کرده‌اند.

مریم شیرازی در کارنامه‌ی خود ترجمه‌ی چند کتاب و یک مجموعه داستان کودک و یک کتاب تلقین‌درمانی برای درمان سرطان دارد و یک رمان بزرگسال و دو رمان نوجوانش در دست چاپ هستند.

علاقمندان می‌توانند این کتاب را از مرکز کتاب هوشیار به نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، بین سنایی و قائم مقام، شماره تماس: ۸۸۷۲۴۶۹۶ و یا کانال تلگرامی http/t.me/ketankhan0 تهیه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون