کد خبر: ۱۹۲۲۹
۱۶:۲۹ -۱۷ آبان ۱۳۹۷
در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان ۲۰۱۸ اسپانیا، تیم کاتای بانوان ایران حذف شد اما تیم کاتای مردان راهی دیدار رده‌بندی شد.


کاتای مردان


ورزش و جوان- در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان ۲۰۱۸ اسپانیا، از ظهر امروز (پنج‌شنبه) ۱۷ آبان ۱۳۹۷ تیم‌های کاتای مردان و بانوان ایران مقابل رقیبان خود به روی تاتامی رفتند که تیم بانوان ایران با شکست مقابل حریفانش حذف شد اما تیم ‌مردان برای کسب مدال برنز روز یک‌شنبه هفته آینده به روی تاتامی خواهد رفت.

به این ترتیب تیم کاتای مردان ایران در نخستین گام با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون توانست با حساب ۴ بر ۱ تیم روسیه را شکست دهد اما در دور دوم‌ مقابل تیم کشور میزبان (اسپانیا) با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شد و به دلیل راهیابی تیم اسپانیا به مبارزه فینال، تیم ایران راهی جدول شانس مجدد شد. کاتاروهای ایران در مبارزه شانس مجدد خود با نتیجه ۳ بر ۲ کویت را شکست دادند و به دیدار رده‌بندی راه یافتند و باید روز یک‌شنبه هفته آینده برای کسب مدال برنز مقابل تیم ترکیه به روی تاتامی برود.

در ادامه رقابت‌های امروز هم تیم کاتای بانوان ایران هم با ترکیب الناز تقی‌پور، نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری‌زاده در نخستین گام ۴ بر ۱ بلاروس را شکست داد اما در مسابقه دوم‌خود با حساب ۵ بر صفر نتیجه را به تیم ترکیه واگذار کرد و به دلیل شکست تیم ترکیه مقابل ژاپن در دور بعد، تیم ایران هم از دور رقابت‌ها کنار رفت و نتوانست در جدول شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در ادامه مسابقات امروز تیم‌های کومیته ایران هم به روی تاتامی می‌روند.


منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون