کد خبر: ۱۸۹۷۰
۱۹:۱۴ -۲۴ شهريور ۱۳۹۷
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان با گله‌مندی از قضاوت داوران دیدار این تیم برابر ملی حفاری در لیگ برتر کشور، گفت: قضاوت داوران خیلی جالب نبود و سوت هایی که زده شد در روند بازی مان تاثیرگذار بود.

ورزش و جوان- شهناز یاری پس از شکست 4 بر 2 تیمش برابر ملی حفاری در هفته ششم لیگ برتر کشور، با گله مندی از داوری این دیدار، اظهارکرد:  همه بازی را دیدند و امیدوارم که من اشتباه کرده باشم ولی داور دو کارت زرد که اصلا به حق نبود را به بازیکنانم نشان داد. در یک صحنه نیز وقتی توپ به پای بازیکن حفاری برخورد کرد و به اوت رفت، داور این موضوع را در حالی که مشخص هم بود، ندید و پرتاب اوت را به حریف داد و همین موقعیت برای حفاری به گل تبدیل شد.

وی افزود: در ادامه نیز روی خط شش متر، بازیکن حفاری به صورت خوابیده روی زمین و با بدنش توپ را گرفت که پنالتی بود و داور نیز پنالتی را اعلام کرد ولی پس از اعتراض بازیکنان حفاری و زمانی که داور با همکارانش صحبت کرد، رای را برگرداند و دراپ‌بال داد و من واقعا تعجب کردم و انتظار این کار را نداشتم. داوران بدی برای ما قضاوت نکردند ولی در این دیدار قضاوت شان خیلی جالب نبود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان در ارزیابی از عملکرد تیمش برابر حفاری نیز گفت: تیم ما نیز مانند همیشه کار نکرد و درست است در 10 دقیقه پایانی نیز پاورپلی کردیم و به یک گل هم رسیدیم ولی در مجموع سوت هایی که زده شد در روند بازی مان تاثیرگذار بود. به نظرم تصمیماتی در این بازی گرفته شد که به حق نبود. همچنین به تیم بسیار خوب حفاری بابت این برد، تبریک می‌گویم.

وی درباره تغییر نام تیم سپیدورد تهران به نامی نو اصفهان و انتقال تمرینات این تیم به اصفهان نیز عنوان کرد: قرار بود در تهران کار کنیم و کسانی هم قرار بود از ما حمایت کنند که متاسفانه نتوانستند و همان ابتدای راه کنار کشیدند و کمی تیم ما وارد بحران شد. برای بازیکن و مربی که در این سطح کار می کند، خیلی سخت است که استرس و دغدغه حضور یا عدم حضور در یک بازی با منحل شدن یا نشدن تیم را داشته باشند. تمام این مسائل نیز دست به دست هم داد تا آن طراوت لازم را در تمرینات نداشته باشیم.

یاری گفت: بازی های گذشته را با وجود شرایط ناآرامی که داشتیم به خوبی اداره کردیم و فکر می کنم حواشی که از نظر مدیریتی برای تیم ما پیش آمد، تاثیر خود را در بازی با ملی حفاری نشان داد. ملی حفاری حریف اصلی ما بود و اگر در شرایط عادلانه ای از نظر آرامش و مدیریت قوی می توانستیم برابر حفاری بازی کنیم، مطمئنا نتیجه دیگری رقم می خورد. نمی‌خواهم بگویم که ملی حفاری بد بازی کرد، بلکه حریف بسیار خوب هم ظاهر شد ولی ما واقعا خودمان نبودیم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که مظفر سرمربی تیم ملی ایران هدایت تیم کویت را برعهده گرفت، از شما به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ایران یاد می شود، عنوان کرد: در حال حاضر سرمربی زیر 20 ساله های ایران هستم و تنها چیزی که برای من مهم است و به آن فکر می کنم، تیم باشگاهی ام در لیگ برتر است. فعلا فدراسیون در این زمینه با من صحبتی نداشته و تمرکز روی تیم است تا به سرانجام و نتیجه مطلوب برسد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون