کد خبر: ۱۸۷۶۵
۱۸:۱۵ -۰۱ شهريور ۱۳۹۷
ابراهیم جوادی، عضو شورای فنی فدراسیون کشتی، همزمان با دفاع از عملکرد این شورا در انتخاب اعضا تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی، از عملکرد دو آزادکار انتقاد کرد.

ورزش و جوان- جوادی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی 2018 گفت: خدا را شکر ملی‌پوشان نتایجی خیلی خوبی به دست آوردند و از شش کشتی‌گیری که به این رقابت‌ها اعزام شدند سه نفر آنها توانستند به مدال خوش‌رنگ طلا برسند و یک نفر هم مدال برنز کسب کرد. این نتیجه یعنی اینکه بیش از پنجاه درصد تیم ملی کشتی آزاد ایران مدال‌آور بودند و این افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: کشتی همیشه عصای ورزش ایران در رقابت‌های مهم و حساس بازی‌های آسیایی و المپیک بوده است و این بار هم این موضوع ثابت شد.

جوادی درباره عملکرد علیرضا کریمی در جاکارتا گفت: زمانی که شورای فنی علیرضا کریمی را به عنوان کشتی‌گیر اعزامی به جاکارتا انتخاب کرد انتقادهای زیادی به ما شد، همه می‌گفتند کریمی از وزن 86 کیلوگرم چطور می‌تواند در وزن 97 کشتی بگیرد، اما ما توانایی این کشتی‌گیر را فهمیده بودیم و می‌دانستیم که تنها کسی که می‌تواند حریف ازبکستانی را شکست دهد کریمی است. اگر از حق نگذریم کسی انتظار نداشت او در اولین حضورش در وزن جدیدش به مدال طلا برسد اما دیدیم که با شایستگی تمام این کار را انجام داد و به مدال خوش‌رنگ طلا رسید. کسب این مدال به همه ثابت کرد تصمیمات کادر فنی و شورای فنی بدون دلیل نیست.

وی همچنین به عملکرد حسین‌خانی و مهران نصیری اشاره کرد و گفت: از عملکرد این دو نفر به هیچ عنوان راضی نیستیم. حداقل انتظار می‌رفت حسین‌خانی با توجه به سابقه‌ای که داشت نمایش بهتری از خودش نشان می‌داد و مهران نصیری هم به دلیل پیروزی‌ای که در جام یاشاردوغو به دست آورد برای حضور در بازی‌های آسیایی انتخاب شد اما دیدیم که هر دوی آنها به شدت ضعیف کار کردند. به نظرم حسین‌خانی به روزهای بازنشستگی رسیده است. به هر حال باید وقتی تیم کشتی به ایران بازگشت عملکرد آنها را بررسی کنیم.

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی در پایان به عملکرد رضا اطری و پرویز هادی هم اشاره کرد و گفت: اطری غیرقابل پیش‌بینی است و رقابتش با حریفان ثبات ندارد، با این حال تلاش کرد تا در این مسابقه مدال برنز بگیرد. هادی در سنگین وزن نماینده ایران بود او در اینچئون هم به مدال طلا رسیده بود و این دومین تجربه‌اش بود. شورای فنی به خوبی به توانایی او واقف بود و به همین دلیل او را در ترکیب تیم قرار دادیم، خوشبختانه آنان جواب اعتماد کادرفنی را به خوبی دادند.

منبع: پانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون